Indija: Među top 5 na svijetu u mobilnom igranju

S preko 500 milijuna mobilnih korisnika, ne čudi što je Indija proglašena za jedno od pet najvećih tržišta mobilnih igara na svijetu. U prosjeku, statistika pokazuje da svaki igrač Indije troši 13 dolara godišnje na mobilne igre. Osim toga, Izvješće o globalnim tržištima igara projicira da bi do 2020. indijsko tržište mobilnih igara moglo narasti čak 5.2 milijarde dolara s povećanjem godišnjih izdataka za igre. Zašto Indija toliko zarađuje u industriji? Kako se kreću protiv globalnog tržišta? Pogledajmo bliže.

Veličina i populacija Prednost

Kako su izvijestile Ujedinjene nacije, u Indiji živi 1.35 milijardi ljudi ili 18% svjetskog stanovništva u ogromnoj kopnenoj površini od preko 3 milijuna km². Gustoća naseljenosti i broj mobilnih korisnika čine Indiju boljim tržištem od većine zemalja. Do danas, mladi stariji od 25 godina čine 95% nacionalnog tržišta mobilnih igara. Osnivač POKTT-a, Rohit Sharma, dijeli da je „[a] čak 89% svih prihoda od igara u Indiji ostvareno mobilnim igrama.“

Mobilna kultura u Indiji

Indijska mobilna kultura dramatično je igrala u oblikovanju industrije mobilnih igara u zemlji. Indija je 2016. godine pretekla Sjedinjene Države kao drugi najveći korisnici pametnih telefona na svijetu. Broj se i dalje povećava kao i u 2017. godini, 24% svih novih pametnih telefona prodano je indijskim potrošačima.

Regulatori za igre u Indiji opisali su igrače kao "vrlo angažirane", s tim da ih gotovo trećina igra pet dana u tjednu ili više, a gotovo 40% provodi više od šest sati tjedno igrajući mobilne igre. Podaci pokazuju da više od polovice indijskih potrošača preferira mobilne uređaje pred drugim medijima za svakodnevne aktivnosti, uključujući čitanje, gledanje videozapisa, reprodukciju glazbe, društveno umrežavanje i kupovinu.

Religija ima malo nikakvog učinka u indijskoj kulturi mobilnih igara, jer statistike pokazuju nultu razliku između korisnika iz njihovih glavnih religija. To se vidi kao progresivna promjena jer je povijest Indije pokazala stroge kulturne veze između religije i gospodarskog razvoja.

Inovacije i trendovi

Najveći faktor porasta Indije na svjetskom tržištu igara su niski troškovi podataka. Raspon cijena internetske veze u Indiji znatno je niži nego u ostalim zemljama, posebno zemljama prvog svijeta. Na primjer, Indija je na 34. mjestuth na popisu zemalja s najjeftinijim internetom dok se Japan nalazi na 56 mjestuth, Ujedinjeno Kraljevstvo sa 61st, Singapur na 78th, a Sjedinjene Države sa 119th, Osim toga, Indija je na 1. mjestust na svjetskoj listi najjeftinijih cijena širokopojasne mreže. To znači da indijski korisnici mobilnih uređaja dobivaju više po nižoj cijeni od bilo kojeg drugog korisnika mobilne mreže na svijetu.

Istraživači su zaključili da je raspon cijena u Indiji posljedica njegove inovacije u tehnologiji, zajedno s jakim pravilima o neutralnosti mreže u cijeloj zemlji. O trendu u zemlji govori i količina gdje kupci kupuju jeftine pametne telefone, ali kasnije troše više na igre, aplikacije i kupovinu putem mobilnih uređaja. Ovi troškovi stoga donose više prihoda mobilnim tvrtkama nego započinjući s visokim cijenama gadgeta. Svijet još uvijek nije dostigao tu praksu, jer većina zemalja ima visoke cijene mobilnih telefona i još veće cijene mobilnih podataka.

Zaključak

Stručnjaci u industriji izjavljuju da će Indija i dalje živjeti u ovim danima slave mobilnosti igara na sreću ako ostane u toku s tehnološkim napretkom, neutralan je u zakonima o internetu i jeftinim cijenama internetske veze putem širokopojasne mreže ili mobilne mreže.

Pružatelji usluga igara, ljubitelji igara i druga poduzeća u industriji ostaju i uspijevaju u ovom prijateljskom poslovnom okruženju. Tržište mobilnih igara u Indiji zrelo je ne samo za tvrtke, već i za druge zemlje.

Za više o najnovijim vijestima o kasinu, igra nadopune, casino priče i još mnogo toga, slijedite naše blog.

Komentiraj